ماکیان البرز

ماکیان البرز

ماکیان البرز

ماکیان البرز

به لحاظ شما بهترین مکان برای تهیه و تنظیم ماهی کجاست؟ -

در عین اکنون برای رفع نگرانی‌های احتمالی و کاهش خطر، کارخانجات کنسرو و متخصصین به مردمان پیشنهاد می‌کنند، کنسرو را گذشته از باز کردن به مقطع 20 دقیقه در آب در درحال حاضر جوشیدن، بجوشانند و بعد از آن مصرف کنند . اما اشکال ماهی شادی و دودی جدای از دعوا بهداشتی و پزشکی آن ها و مضراتشان برای سلامت مصرف‌کنندگان، از حیث تغذیه‌ای هم به علت تولیدشان به رویه سنتی، دارنده مشکلات بهداشتی می‌باشند و با حالت فعلی ایجاد به مصرف‌کنندگان پیشنهاد نمی‌شوند . 
به 
لحاظ شما بهترین مکان برای تهیه و تنظیم ماهی کجاست؟ - به طور کلی هر مکانی که مجوز عرضه آبزیان را داشته باشد و اصول محافظت آنها را رعایت کند، برای تهیه و تنظیم آبزیان مناسب میباشد . در درحال حاضر حاضر اماکن دارنده جواز عرضه آبزیان به طور تروتمیز به وسیله همیاران ما در بهداشت و دامپزشکی در دست گرفتن میشوند . در مکان‌های عرضه، ماهی نو می بایست در زیر پوشش قابل قبولی از یخ و ماهی منجمد در فریزر حفظ شوند . 

مهیا سازی ماهی نیز پیش از درخواست مشتری ممنوع بوده و تکه‌های ما‌نده ماهی‌های تبارک مانند ماهی شیر که احتمال فروش همگی آن ها در یک نوبت به یک مشتری نمی‌رود می بایست در معرض هوای آزاد قرار نگیرد . خریداری آبزیان از فروشندگان عصر گرد و دست‌فروشان و خودروهای فاقد سردخانه و جواز عرضه هم سفارش نمی‌شود . 

اضطراری به ذکر می باشد که اداره شیلات جمهوری اسلامی ایران با توجه به تغییر تحول پروسه کارش، از تعدادی سال قبلی هیچ فروشگاه عرضه یا توزیع محصولی در مرحله کشور نداشته و مواقعی از عرضه آبزیان که با اسم شیلات در مرزو بوم فیس می‌گیرد غیرمجاز بوده و قابلیت و امکان پیگرد رسمی دارااست . 
آزاد 
ماهیان Salmonidae : خانواده آزاد ماهیانsalamonidae تحت تیتر ماهیان سرد آبی شناسایی می شوند که در میانگین حرارتی 7 تا 17 سکو سانتیگراد به خوبی پرورش می کنند و مشتمل بر ماهیان آب شیرین و ماهیان مهاجر موجود در نیم کره شمالی می باشند . 
امروزه دسته های متفاوت ماهیان در کشورهایی که دارای شرایط آب و هوایی مناسب رشد این ماهیان می باشند رشد داده می شود . گوشت این ماهیان بسیار لذیذ بوده و از نظر اقتصادی از پاراگراف ماهیان با قیمت خوراکی محسوب می گردند . 
اغلب مدل های متفاوت آزاد ماهیان در این گونه جای گرفته تقریبا بیشتر گونه های این ماهیان به مراد حفظ ذخایر منابع آبی صید ورزشی تولید گوشت تکثیر و پرورش داده می شوند . 
از اختصاصات ویژه این ماهیان وجود دندان در دهان فلسهای ریز نقره فام دهانی نسبتا تبارک ، باله مخرجی کوتاه، یک باله چربی کوچک، در روی ساقه دمی همو سرک می باشد . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.