ماکیان البرز

ماکیان البرز

ماکیان البرز

ماکیان البرز

ماهی فوتبالیست و رقاص

ماهی 
فوتبالیست و رقاص! پزشک «دین پومرلاو» و پسرش یک ماهی را برای پرتاب توپ فوتبال در دروازه و همچنین، رقص آموزش داده‌اند . 
(منبع) 
fish 
are smart 

ماهی‌ها 
از کجا به پیش دستی ما می‌آیند؟ حدود ۴۰ درصد ماهی‌هایی که به بازار خوراک عرضه میشوند رشد داده میشوند و سایر از دریا صید می شوند . 

آمار دقیقی از تعداد ماهی‌های کشته شده برای غذای انسان‌ها وجود ندارد ولی تعداد سالانهٔ ماهی‌های کشته گردیده توسط آدم دربین ۹۷۰ تا ۲۷۰۰ میلیارد برآورد می گردد . این رقم، دربرگیرنده ماهی‌هایی می‌باشد که برای غذای انسان‌ها رشد داده می شوند یا برای مصرف مستقیم انسان‌ها یا برای خوراندن به ماهی‌های پرورشی شکار می شوند . 
(منبع) 
مرگ ماهی‌ها، مرگی شکنجه‌آمیز و دردآور است: خفه شدن، منفجر شدن آب‌شش‌ها، پاره شدن شکم در وضعیت زنده، زنده به گور شدن در یخ و روش‌های پردرد دیگر البته کمتر کسی به مشقت ماهی‌ها اهمیت می دهد . از لحاظ بیشتر مردمان ماهی‌ها چیزی نیستند قسمتی از پروتئین شناور در آب! زمانی از حقوق حیوان‌ها حرف به در بین می‌آید، افکار عمده ما صرفا به سمت حیواناتی می‌رود که با ما در هوایی که تنفس می کنیم و زمینی که بر روی آن می‌ایستیم شریک‌اند . دنیای ماهی‌ها و حیوانات آبزی دیگر برای ما ناشناخته هست . آنان برای ما موجوداتی با نگاه خیره و به ظاهر خالی از احساسات به لحاظ می‌رسند . این در حالی می باشد که ماهی‌ها نظیر پستانداران و پرندگان، موجوداتی پیچیده با قابلیت‌های دوچندان و از جمله، قابلیت فهم سختی و خوشی‌اند . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.