ماکیان البرز

ماکیان البرز

ماکیان البرز

ماکیان البرز

غذای ماهی و تغذیه ماهی خارج

غذای 
ماهی و تغذیه ماهی خارج 
از مباحث تخصصی تغذیه مدل های مختلف لازم می باشد که در آغاز گونه های خوراک ها رو بشناسیم 
معرفی 
غذا های کم آب ماهیان آکواریومی : غذاهای خشک معمولا به عامل ماندگاری فراوان و بدون درد رمز کاربرد های زیادی دارند و خوشبختانه در انواع ، اندازه و انواع گوناگون و خاصیت مختلف تولید می شوند . 

غذای 
ماهی پولکی ( فلاک Flake ) : این خوراک به فیس خشک و به چهره ورقه های نازک ساخت می شود . انواعی از آن به فیس ادغام دارنده انواع مواد برای تغذیه آبزیان است . این غذا عمده برای ماهی های زنده زا و ماهی هایی که غذا را از سطح آب می‌خورند کاربرد دارااست . 

غذای 
پولکی ماهیان گیاه خوار غذای 
پولکی ماهیان گیاه خوار غذای 
ماهی گلوله ای (پلیتز pellets ) : غذاهایی ساخته شده از مخلوط مواد زمینه نیاز ماهی ها به شکل توپی میباشند که گونه های مختلف و اندازه های گوناگون دارا‌هستند . این گونه طعام مورد استعمال ماهی های گیاه خوار درشت و همینطور انواع ماهی های گوشت خوار هست . 

نوعی از این طعام که به لوفاک مشهور می باشد یه خرده متعدد می باشد ؛ زیرا دارنده پروتئین زیادی بوده و چرب تر از اشکال شرکتی می باشد . 

طعام 
های گلوله ای سیچیلاید ها طعام 
های گلوله ای سیچیلاید ها غذای 
ماهی گلوله ای ریز ( گرانول Granules ) : دقیقا مشابه غذاهای گلوله ای می‌باشند البته میزان بسیار ریزی دارا‌هستند که برای طفل ماهی ها و ماهی های زنده زا مناسب می‌باشد . 

غذای 
ماهی قرص ها ( دیسک Discs ) : غذاهایی میباشند که بخش اعظم برای تغذیه گربه ماهی های تعالی یا لاک پشت ها به کارگیری می شوند و عمده از جلبک ها تشکیل شده می‌باشد . 

قرص 
غذا قرص 
غذا غذای 
ماهی کرم فشرده : در حقیقت کرم توبیفکس می باشد که خشک گردیده و به فیس فشرده عرضه می شود . غذایی زیاد مناسب برای ماهیان خانواده زنده زا ها محسوب می شود و با شوق واشتیاق به سراغ آن می آیند . این غذا به استدلال منشاء طبیعی غذایی با پروتئین و ویتامین مطلوب ارزیابی می شود . 

کرم 
فشرده کرم 
فشرده غذای 
ماهی کرم خونی کم آب : کرم های خونی را به رخ کم آب گردیده عرضه میکنند که به کیفیت جور فریز شده آن نمیباشد با این هم اکنون غذایی موضوع عشق و علاقه ماهی های گوشت خوار هست . این خوراک در سلامت ماهیان نقش زیادی دارد و چه بسا در مواردی برای رفع حالت دلسردی ماهی به غذا از این خوراک به کار گیری می شود . به کارگیری بیش از مقدار این غذا برای بعضی ماهیان پیشنهاد نمی شود . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.