ماکیان البرز

ماکیان البرز

ماکیان البرز

ماکیان البرز

زایشگاه ماهی چه است و چه کاربردهایی دارد؟

زایشگاه 
ماهی چه است و چه کاربردهایی دارد؟ خرید زایشگاه ماهی آموزشی, 
مبتدی و تازه کار ۰ دیدگاه زایشگاه 
ماهی چه میباشد و چه کاربردهایی دارد؟ زایشگاه ماهی یکی از تجهیزات حساس و حیاتی است که برای افراد عشق مند به مراقبت ماهی ها در آکواریوم مورد نیاز هست . بعضی از ماهی های زینتی به ویژه ماهی های زنده زا زمانی که عملیات وضع حمل را انجام می دهند اقدام به خوردن لاروهای خود کرده و به همین باعث بایستی با به کار گیری از زایشگاه ماهی، مولدین را از لاروها قطع نمود . انواع مختلفی از زایشگاه در بازار وجود داراست که کیفیت های متفاوتی دارند . در هنگام تنظیم زایشگاه می بایست به اندازه توری ها و نوع زایشگاه دقت ویژه ای شود . مقدار توری ها می بایست متناسب با میزان بچه ماهی باشد و تجربه افرادی که در این بخش فعالیت دارند می تواند تا حد متعددی ارشاد مطمئن برای خرید زایشگاه ماهی مطلوب باشد . اکثر اوقات زایشگاه های ماهی قضیه استفاده به چهره واضح ساخته می شوند تا قابلیت و امکان مشاهده و محاسبه وضعیت ماهی های درون آن به وسیله اشخاص میسر گردد . 

زایشگاه 
ماهی زایشگاه 
ماهی 
نحوه 
به کار گیری از زایشگاه ماهی چیست؟ زایشگاه ماهی وسیله ای میباشد که معمولا دارای محفظه ای توری بوده که برای جداسازی ماهی از محفظه مهم آکواریوم به کار گیری قرار می گیرد . ماهی های زنده زا مانند مولی و گوپی در مقطع وضع حمل باید در زایشگاه قرار داده شوند تا لارو ها خود را نخورند . خصوصیت حیاتی زایشگاه ماهی این می باشد که ماهی در به عبارتی محفظه آکواریوم البته قطع از سایر ماهی ها نگهداری می شود . ماهی ها هنگام زایمان در آن قرار می گیرند و آنگاه به محفظه حیاتی آکواریوم بازگردانده می شوند و لارو ها تا مدت والا شدن در آن محافظت می شوند . یکی از گونه های زایشگاه گونه دو طبقه آن است که در آن طفل ماهی به آسانی از نیز انقطاع می شوند . کارایی این جور زایشگاه ها به صورتی است که در کف طبقه بالایی شیار های مختلفی قرار دارااست و طفل ماهی ها با میزان معلوم از آن عبور می کنند . استفاده از زایشگاه ماهی در آکواریوم های آب شور و شیرین امکان پذیر بوده و محدودیتی از این لحاظ وجود ندارد و خصوصیت اصلی آن این میباشد که هیچ مدل صدمه ای به ماهی های درون و بیرون از آن وارد نمی شود . ماهی هایی که در زایشگاه ماهی قرار می گیرند با توجه به این که با محفظه دارای اهمیت آکواریوم در ارتباط می‌باشند از هر گونه استرسی به دور خواهند بود و این دستور به تندرست ماهی امداد شایانی خواهد نمود . از حیاتی ترین عوامل اثر گذار در موقعیت سالم ماهی ها استدلال استرس میباشد . وجود استرس منجر می شود عوامل بیماری زای مو جود در محیط و تن ماهی فعال گردیده و سلامت این موجودات خوشگل به خطر بیفتد . 

توری های موضوع به کار گیری در زایشگاه ماهیان دارنده میزان مختلفی میباشند . بعضی از این توری ها بسیار ریز بوده و بازدارنده از عبور طفل ماهی ها و ورود آن ها به محفظه آکواریوم می شود . در قوانینی که داخل آکواریوم ماهی دیگری وجود داشته باشد بهتر هست از این جور زایشگاه ماهی استعمال نمود و پس از وضع حمل ماهی ماده را به درون محوطه با اهمیت آکواریوم بازگردانده و لارو ها در باطن توری باقی بمانند البته در صورتی‌که ماهی دیگری در باطن آکواریوم نباشد می توانایی از گونه های دیگری به کار گیری کرد که در آن لارو ها از توری رد گردیده به محفظه اصلی وارد می شود و ماهی مولد تا تبارک شدن لارو ها در داخل زایشگاه باقی می ماند . 

زایشگاه 
ماهی زایشگاه 
ماهی 
سایر 
کاربرد های زایشگاه ماهی کاربرد 
های زایشگاه ماهی را علاوه بر قضیه ذکر گردیده می توان در مورد ها دیگری نیز قضیه تحلیل قرار داد: 
نگهداری ماهی های نو وارد به آکواریوم: به کارگیری از زایشگاه ماهی به عنوان وسیله جداکننده ماهی های نو وارد در آکواریوم نیز زمینه استعمال قرار می گیرد . زمانی که ماهی جدیدی به محیط آکواریوم وارد می شود به دلایل مختلفی از پاراگراف هجوم بقیه ماهی ها ممکن هست مبتلا اختلال شود . با به کار گیری از زایشگاه و حفظ ماهی برای مقطع کوتاهی در آن می بضاعت این اختلال را مرتفع نمود . 
مراقبت از ماهی های صدمه چشم در آکواریوم: یک عدد دیگر از به کارگیری هایی که از زایشگاه ماهی می شود . به عنوان محیطی برای نگهداری ماهی های صدمه چشم میباشد . این ماهی ها به استدلال ضعف هایی که به واسطه زخمی شدن دارند خوب تر است تا زمان بهبود از سایر ماهی ها جدا نگه داشته شوند . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.